Subject: FW: Ruila-Laitse JJT projekt_Ed: Riigitee 11161 JJT IKÕ seadmine
From: "Krista Einama" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Tue, 11 Feb 2025 14:05:47 +0200

Palun reg

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Tuesday, February 11, 2025 1:39 PM
To: Krista Einama <[email-masked]>
Subject: Ed: Ruila-Laitse JJT projekt_Ed: Riigitee 11161 JJT IKÕ seadmine

Tere!

Saadan Ruila-Laitse km 1,97-3,59 jalgratta- ja jalgtee ehitusprojekti teede 
osa, mis on kirja lisas.

Täiendatud sai seletuskirja, et pindamine tuleb teha koos kergliiklustee 
väljaehitamisega.

Samuti sai mahasõidult PK 15+62 lähedalt SK kaev teise kohta tõstetud.

Lugupidamisega

Olev Saago

Projektijuht

Palmpro OÜ

Nõmmiku 21, Saue linn

76506 Harjumaa

+372 509 7516 | <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <https://www.palmpro.ee/> https://www.palmpro.ee/

Saatja: [email-masked] <mailto:[email-masked]> 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: kolmapäev, 22. jaanuar 2025 17:18
Adressaat: 'Krista Einama' <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Koopia: 'Indrek Brandmeister' <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Teema: Ruila-Laitse JJT projekt_Ed: Riigitee 11161 JJT IKÕ seadmine

Tere!

Saadan parandatud  ,,Harju maakond, Saue vald riigitee 11161 Ruila-Laitse km 
1,97-3,59 jalgratta- ja jalgtee ehitusprojekti’’, sh IKÕ plaanid.

Projekt on Dropboxis

https://www.dropbox.com/scl/fi/fvsu3r7zi8sc2aa3hc9hp/349_PP_v01_Ruila-Laitse-JJT_2025-01-20.asice?rlkey=g0tut7ybneb6oiq3r1kaizgbu 
<https://www.dropbox.com/scl/fi/fvsu3r7zi8sc2aa3hc9hp/349_PP_v01_Ruila-Laitse-JJT_2025-01-20.asice?rlkey=g0tut7ybneb6oiq3r1kaizgbu&dl=0> 
&dl=0

Palume projekt kooskõlastada.

Lugupidamisega

Olev Saago

Projektijuht

Palmpro OÜ

Nõmmiku 21, Saue linn

76506 Harjumaa

+372 509 7516 | <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <https://www.palmpro.ee/> https://www.palmpro.ee/

Saatja: Krista Einama <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: esmaspäev, 6. jaanuar 2025 11:18
Adressaat: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Koopia: Indrek Brandmeister <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Teema: FW: Riigitee 11161 JJT IKÕ seadmine

Tere, Saadan IKÕ viimased tähelepanekud, loodan et saate hakkama 😊

Head uut aastat soovides.

Krista EInama

From: Kati Banhard <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, January 6, 2025 9:47 AM
To: Krista Einama <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Riigitee 11161 JJT IKÕ seadmine

Tere!

Ilusat alanud aastat!

1.	Üldine tähelepanek- tingmärkides piir justkui pruun aga joonisel punane- 
kas tundub samamoodi? KÜ piir võiks olla ka kõige pealmine kiht.
2.	Üldine tähelepanek - plaanidel liiga palju IKÕ seadmiseks mittevajalikku 
värvilist.
3.	Plaanil 1- tee nimi ja number joonisel sellisesse kohta paigutada, et 
oleks loetav.
4.	SK ja JJT võivad kattuda aga raske lugeda, kui see JJT katend on nii tume 
(plaanil 3 eriti). Tegelikult me uue juhendi ja uue plaani (tegin juhendist 
lähtuvalt näidisplaanil ka muudatuse, (lisas ka toodud ja kodulehel üleval), 
mille kohaselt ei taha üldse katendeid, ainult piirjooni.
5.	Plaani 3 puhul jäi silma see, et JJT IKÕ po-5 ala parem ots läheb üle 
meie kinnistu piiri.
6.	Plaanil 6- on eksitav tekst, vt allpool väljavõte;
7.	Plaanil 7- pos 14- vasakul on liiga palju JJT-le IKÕ ala antud?
8.	Plaanil 7 -pos 17- JJT ala ei tohiks ulatuda sõiduteele.

Muidu täitsa hästi.

Kõike head

Kati Banhard

maakasutusekspert

maade osakond

+372 58174628

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

From: Krista Einama <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, January 6, 2025 9:11 AM
To: Kati Banhard <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Riigitee 11161 JJT IKÕ seadmine

Tere,

Ja head uut aastat!

Palun vaata, mis sulle silma jääb, enne kui kooskõlastame. Olen juba paar 
korda tagasi põrgatanud.

Joonised asuvad 
<file://mts.local/dfs$/TRAM_projektipank/TTO_Projektid/5%20JJT%20ja%20valgustus/11161_1,97-3,59_Ruila_Laitse_JJT/2025.01-Kooskõlastamiseks%205.korda/IKO-riigimaal.zip> 
Z:\TTO_Projektid\5 JJT ja 
valgustus\11161_1,97-3,59_Ruila_Laitse_JJT\2025.01-Kooskõlastamiseks 
5.korda\IKO-riigimaal.zip

Näiteks kas on ok, et sademevee IKÕ ala kattub JJT alaga?

6.joonisel on eksitav tekst (jäänuk eelmisest korrast;

7.joonisel Pos 17 on ekslikult ka riigitee alusel maal.

Tänades

  Krista

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.